Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Update αναρτησούλα...

Κοριτσάκια μου γειά σας...:) 
Μόλις πρίν απο λίγο γύρισα σπίτι μου και σας το λέω αυτό διότι αυτός είναι και ο λόγος που δέν μπόρεσα απόψε να ανεβάσω κάτι σχετικό με ομορφιά/μακιγιάζ/ότι να ναι.
Οπότε συγχωρέστε μεε..! :) 
Επιπλέον θα ήθελα να ευχαριστήσω πάάάάρα πολυ όλες εσάς που γίνατε μέλη στο blog μου!!!
Ώς τώρα είμαστε 6 κοπέλες και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα για αρχή :)
Ελπίζω να αρχίσουμε να γινόμαστε πολλές σιγά σιγά και να γνωριστόυμε καλύτερα :)
Τέλος θα ήθελα να μου πείτε εάν έχετε υπόψην σας κάτι για το οποίο θα θέλατε να μιλήσω και να αναρτήσω είτε εάν έχετε κάποιες ερωτήσεις που θα θέλατε να μου κάνετε και να τις απαντήσω :)
Ευχαριστώ πολύ και πάλι και τα λέμε σε ένα επόμενο ποστ...
Περιμένω τα σχόλια σας...
Φιλάκια προς το παρόν
Νίκη <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου